כל הזכויות שמורות © אסנת שקד טלמור

8 תגובות:

  1. גם אבא שלי צלם טבע. אני הולך איתן הרבה פעמים לצלם ציפורים בחולה ולפעמים גם באילת. דובי קוטב נראה לי קצת יותר שווה...

    השבמחק
  2. איזה תמונה מדהימה! יש עוד חיות? אולי יש במקרה של כלבים מסוג "האסקי סיברי". הם היצור הכי יפה עלי אדמות

    השבמחק
  3. איזה יפים! בדיוק ראיתי עליהם סרט, איך האמא לא אוכלת חודשים והם צריכים לערוך ממש מסע עד שמגיעים למקור אוכל, במזג אויר סביר, באביב, אחר כך הם כבר מטפלים בעצמם. המון לבד. גם הראו איך בגלל שכדור הארץ מתחמם זה גורם לטביעות רבות. :(

    השבמחק
  4. אילו דובי קוטב חמודים

    השבמחק
    תשובות
    1. הם באמת מאוד חמודים...אבל אני חייב להודות שעמדתי קרוב אליהם הם היו מפחידים...ואני לא פחדן!!!

      מחק
  5. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  6. הם מקסימים אבל כדאי לשמור מהם מרחק כי הם לא נחמדים כמו שהם נראים...בכל מקרה, הסיפור שלהם עצוב עד מאד כי הם הולכים ונכחדים על המפה העולמית ועוד כמה שנים הם ייעלמו לגמרי.

    השבמחק
  7. NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

    השבמחק